dinsdag 28 april 2015

Koningsdag 2015.

Alle lieve berichtjes na het verlies van Charlie doen mij goed! 
Het blijft een gemis, maar vandaag voor het eerst niet gehuild of volgeschoten. 
En zelfs al even kunnen lachen om Charlie. Want met iedere keer stofzuigen verdwijnt hij iets meer uit ons huis. Hij verhaarde namelijk enorm!

Op Koningsdag zijn we even naar het stadje gefietst.
De kleine middenstand was druk bezig!
Ik bedacht laatst dat ik eigenlijk graag het stofmandje van mijn moeder had willen hebben. Nu vond ik voor €1 een andere. Geweest van de moeder van de verkoopster.
Een kinderbloesje met een leuk stofje.
En een kimono-achtig bloesje in gelukkig zo'n kleine maat dat dochterlief het niet past. Wat zal ik hier eens van maken?

De rest van de dag gepoetst en getest.
Zoek de verschillen....
Kortom, een lekkere dag gehad!