vrijdag 7 oktober 2016

Agenda van Het Singer Winkeltje.

Agenda!!   

Hierboven vind je de agenda van Het Singer Winkeltje.
Volgende week zaterdag geef ik een Singer Featherweight Onderhoudsworkshop in Etten-Leur, bij quiltshop Leur.
Op deze schitterende locatie ben ik al eens eerder geweest en het belooft nu ook weer een topdag te worden! Er is nog plaats, dus wil je erbij zijn, geef je dan op bij de quiltwinkel en neem je naaimachientje mee. Met de hulp die je nodig hebt, leer je het onderhoud van je machine en kan je vol zelfvertrouwen aan de slag. Je leert je Singertje beter kennen en het is nog gezellig ook! Technisch hoef je niet te zijn en zelfs zonder naaiervaring kan je meedoen! 
Wil je wel eens een Featherweight proberen? Je kan tegen een kleine vergoeding (€10) een machientje lenen en zo ontdekken hoe heerlijk simpel het onderhoud en de werking is. Wil je daarna de machine overnemen, dat kan natuurlijk! En zo niet? Ook goed! Neem wel even contact met me op, dan weet ik hoeveel machientjes ik daarvoor mee moet nemen. In de agenda kan je ook de andere locaties zien waar ik de komende tijd aanwezig ben. De agenda loopt door tot maart 2017. Geef je altijd op bij de desbetreffende winkel. Zij weten hoeveel plaats er nog is.