maandag 16 maart 2015

Even verstand op 0....

Deze stofjes vind ik zo mooi!

Ik wilde ven iets makkelijks naaien. Van een theemuts van de rommelmarkt had ik ik alle naden losgetornd en van de buitenstof en voering vierkantjes aan elkaar gestikt. Deze UFO lag te wachten en nu had ik er zin in! Lekker iets simpels. Met de Microstitch was dit quiltje binnen een minuutje voorzien van vulling en achterkant.
Met de Walking voet wat banen genaaid. De geleider van die voet zorgt ervoor dat het evenwijdig is aan een naad of vorige baan. Randje stof als biesje eromheen. Af is af en af is goed genoeg!

En dit is Marge. 80 jaar jong en trots op haar zelfgenaaide kleedje.
En ze kan kiezen uit de Doily van Tineke...
Of de Doily die Lien voor mij maakte. Staat toch echt damesachtig!

Soms moet Marge wel haar onderleggertje afstaan voor een fotoshoot. Van deze naaimachine...
En van deze. Mrs Edith staat ook in Het Singer Winkeltje.

Ook de workshop-pagina is weer bijgewerkt! 

Nu ga ik het aanrecht vrijmaken voor het koken. Gehakt-cupcakes. Een echt quilters recept. Ik zal foto's maken!