vrijdag 25 januari 2013

Feest !!! En TAART !!!


 Dit is mijn 100e blogje!


En mijn echtgenoot is bijna jarig!

Dus tijd voor een taart... Een echte Singer Featherweight-taart. Mijn trouwe machientje heeft genaaid en gequilt. De Buttonholer hielp ook een handje met de knoopsgaten. En vanaf de kerst lagen de LED-lampjes al voor dit doel te wachten.


Ik had het deze week druk met mijn werk en morgen vieren we feest.
Het recept van de taart komt dus nog.
Maar ik hoop dat jullie de taart lekker leuk vinden!

5 opmerkingen:

  1. Congratulations for your 100th!
    Lovely quilt.

    Alicia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, en geniet van je leuke taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zn brabants: keileuk! En: "keep up the good work"! je Featerweight posts zijn geweldig handig en de andere erg leuk om te lezen..Op naar de 200!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne verjaardag! En ik vind de verjaardagstaart zeer geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lampjes zijn super! Wat ontzettend leuk! Waar zit trouwens het snoer?
    Hartelijk gefeliciteerd met je 100ste blog. Wat gaat het allemaal snel. Het is hartstikke leuk om te zien hoeveel je hebt geleerd tijdens deze 100 blogs! Je vroeg je in het begin voortdurend af hoe je iets moest doen en nu al quilten met je machientje! Knap hoor!
    Ga vooral door want naast erg leerzaam, zijn je blogs ook leuk om te lezen.
    Auckje van der Leij

    BeantwoordenVerwijderen