zondag 11 augustus 2013

Aanwinst voor de letterbak.

In de gang hangt een letterbak waar ik mijn Singervoetjes bewaar.

Handiger dan in een doos; overzichtelijk, altijd bij de hand en staat nog leuk ook. Ik heb van de bouwmarkt ooit wat kleurstalen meegenomen. Daar gebruik ik nu stukjes van als achtergrond in ieder vakje, want alleen dat bruin vond ik saai. Nu wordt het een beetje patchwork..

De vingerhoedjes zijn er bij geplaatst. Eerst waren ze alleen van metaal. Die porseleinen vingerhoedjes uit de souvenir-winkel vind ik niet mooi. 

Tot ik deze tegen kwam: Singer 222.. Die mag er wel tussen staan! 

3 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om de voetjes in een letterbak te doen!! Ik moet elke keer lachen als ik die enorme "ruffler" in mn handen heb en hoe leuk zou het zijn om die dingen te "displayen" zodat je er steeds van kan genieten. Toch ns effe de kringloop checken voor een letterbak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke letterbak zo zeg....liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, die letterbak en ze zijn zo goedkoop in de kringloop, als je er geen hebt. Ik lees dat er bij jou ook kuddes ontstaan, naaimachinekudde bij jou, bij mij ook zo een en dan ook nog een spinnewielkudde, ook goedkoop bij de kringloop, ik ga als ik het spinnen goed beheers wel uitdunnen, de besten houden en de anderen terug naar de kringloop, de meeste mensen willen er toch maar alleen mee pronken. Voor mijn garenklosjes heb ik eindelijk een overzichtelijk opbergsysteem gevonden. Bouwmarkten hebben van die plastic plattedozen met een scharnierend doorzichtig deksel en vakjes in de doos. Ideaal voor mijn klosjes, door het deksel heen kan ik zo de op kleur gesorteerde klosjes zien en ze rollen niet meer alle kanten op. (die dozen liggen ook vaak bij de eh kringloop. Valt het op dat ik een fanatiek kringloopster ben? Maar de naaimachines daar laat ik staan, er zijn te vaak onderdelen uitgehaald en dan het machientje weer teruggebracht exclusief alle voetjes of mechanische onderdelen). Dan is er geen lol meer aan de poging tot weer bedrijfsklaar maken.

    BeantwoordenVerwijderen