vrijdag 10 augustus 2012

Charles of Charlie.

Vandaag naar het nieuwe poesje gaan kijken. Stonden we met 5 personen te genieten van het kattengezin. Onze Charles begon hard te piepen toen hij werd opgetild en moeder kwam meteen haar kraambed uit om langs onze benen te strijken. Snel wat foto's gemaakt en de schreeuwerd weer teruggelegd. Charles ging meteen drinken, wat voor de andere poesjes het sein leek om ook aan te schuiven!
De allerkleinste heb ik bij een tepel gelegd, want die komt er anders niet aan te pas. Nu dronk hij ook, naast alle bijvoeding die hij krijgt.
De oogjes zijn nog niet open.
We gaan binnen een week weer even langs!

Hier een filmpje van de drinkende Charles. Zijn moeder wordt op de kinderboerderij zo verwend dat ze Princess genoemd...ze krijgt van mensen uit de buurt biefstuk en tartaar. Dus Charles is geen rare naam!

Ook wat gekocht bij Quilthoek de Bricoleur  die op een nieuwe locatie zitten, een mooi plein in Amsterdam-Noord (Tuindorp Oostzaan), een naalddoortrekker en een grote snijmat, want A4 is echt te klein.
Ik moet nog 15 cirkels langs de rand quilten. Ik denk dat ik dan ga afwerken, want de vulling blijft echt wel op zijn plaats. En ik wil aan iets nieuws beginnen! Omdat ik weet dat ik de neiging heb werk te laten liggen, moet dit eerst af. Bovendien wil ik het graag laten zien bij de 2e Singer Featherweight Meeting. Kom ik met een piepklein mandje...met één kleine quilt! Maar dat is het begin hé!