dinsdag 9 juni 2015

Bloemenmandje.

Het gaat geweldig met de hexagonnen! Waarom moeten katten altijd op je werk gaan zitten?

Ik heb ze aan elkaar genaaid, een hengsel van een mandje geappliqueerd op stof en de hexagonnen met de Micro-Stitch vastgeschoten. Nu de bloemen appliqueren (of appliceren?) en de rest van de mand erbij maken. Dan is het middenstuk ook klaar en kan deze Super-snelle-quilt in elkaar!

Maar laat ik niet te vroeg juichen.... 't Valt meestal ergens weer tegen. We gaan het zien! Het appliqueren doe ik met de hand en het wordt echt mooi.
De 'bloemen' moeten over de rand van de mand komen te hangen.

Vanavond met iets anders bezig..... Wat er zoal op je pad kan komen! Een echte Singer 222 om te vertroetelen. Met de kwitantie uit 1959 er nog bij, fl 350,--. Geweldig!

Morgen weer een bijeenkomst van ons Randje-Per-Week-groepje. Ik denk dat we het maar het Singertjes-groepje moeten noemen, want nu is iedereen besmet met het Featherweight-virus. Ik zal niet vergeten een foto te maken van deze mini-Bee!