woensdag 10 februari 2016

Een bijzondere quilt op een aparte plaats...

Als je bij ons in de buurt in het winkelcentrumpje naar de Lidl gaat en met je karretje weer naar buiten komt, loop je tegen een stomerij annex kledingverstelzaakje aan.
En daar hangt nu deze quilt!
Deze foto is genomen door mijn 'buurt'-vrouw Anja Rozendaal. Mij lukte het niet de quilt er in zijn geheel op te krijgen, aangezien er steeds dames aan het werk waren op de naaimachines die ervoor staan.

Ik had wel wat details gefotografeerd. 
Mooie applicaties! 
Stiksteekjes om de touwen weer te geven. 
Bloemenrand met kleurige bloemen en ranken.







De quilt hangt daar om verkocht te worden. 

Nu ik zelf met een appliquatiewerkje bezig ben, besef ik pas goed hoeveel tijd er in deze quilt is gaan zitten!

De Moda Mandjes Quilt vordert. De blaadjes gaan al beter.

De rondjes hebben nog wat oefening nodig...
Maar het gaat en het is leuk om te doen. Dat is toch het belangrijkste!