donderdag 12 november 2015

Trolley, compact vervoer voor Featherweight.

Gisteren eerst Saskia opgehaald van het station om samen naar Carla te gaan. Saskia heeft een trolley onderstel voor haar Featherweight en dat lijkt mij ook wel wat.
Goed opvouwbaar, zo in de auto te zetten. En als je niet je naaimachine erop wilt zetten is het wel een idee voor de rest van de spullen die meemoeten... Want het lijkt wel een volksverhuizing met al die handwerkattributen als je 'even' gezellig bij elkaar gaat zitten werken. De trolley is te koop bij V&D.
De heerlijke zelfgebakken taart met koffie was de start van de bijeenkomst van de 'Singer-meisjes' (allemaal 50+....).
Het naaimapje heeft Saskia nu af. Weer leuk om mijn patroontje in een andere kleurstelling en iets andere uitvoering te zien!
Met leuke knoopjes! Prima gelukt!
Ik heb ook even mijn allernieuwste werkstukje laten zien ter goedkeuring. Dat is voor een speciale gelegenheid, dus ik kan het hier nog niet showen. Maar de dames vonden het mooi.
Zo zaten we met de naaimachientjes. Ik ben met mohair-teddyberenstof aan de gang geweest, dus het leek wel of er een kip geplukt was!

Voorlopig even geen tijd om rustig achter de naaimachine te zitten, want morgen krijgen Dochterlief en Aanstaande schoonzoon de sleutel van hun nieuwe flat.
Dus gaan we een beetje helpen!
Schoonmaken en schilderen, spullen verhuizen. Leuk!