vrijdag 18 september 2015

Dear Jane (2).

De Dear Jane instructies van Susan Gatewood heeft ze ontworpen met de computer, met het programma EQ7. Ik ken dat alleen van naam, maar de patronen zien er erg netjes uit.

Serie G heb ik als eerste geprint, omdat daar het middelste blokje in zit.
Deze machine, een Singer Featherweight uit 1949, moest nogmaals getest worden. Zo kon ik gelijk een begin maken met G8. Door te stikken op het papier lukt het zeker om een regelmatig blokje te krijgen.
Het nadeel is wel dat je al het papier moet verwijderen voor je het midden in elkaar stikt, anders kom je er niet meer bij. Prutten dus.
Maar ik ben tevreden over het resultaat!
Niet perfect, maar goed en af! Mijn eerste blokje van Dear Jane! Zonder stress, zonder het gevoel dat er iets af moet. 
Even een volgend blokje uitkiezen, de kleurtjes staan al omschreven. Leuk, leuk, leuk!