woensdag 15 oktober 2014

Nieuw in Het Singer Winkeltje....

We hebben herfstvakantie. Een week om uit te rusten en bij te komen. Dan bedoel ik niet alleen lichamelijk en geestelijk, maar ook met nakijkwerk, het Randje Per Week borduren en alles wat met naaimachines te maken heeft.

Ik ben met een paar machines bezig om te poetsen, te smeren en af te stellen. Heerlijk ontspannend en als het resultaat dan ook goed is, kan ik daar erg blij van worden!

Het lijkt misschien of ik niet veel met mijn blog heb gedaan de laatste 10 dagen, maar het meeste gebeurt zoals altijd achter de schermen.
Ik kreeg zoveel vragen over het serienummer en de leeftijd van naaimachines, dat ik die blog pagina heb aangepast. En nu de stroom mailtjes daarover is gestopt, denk ik dat het zo veel duidelijker is geworden.
Natuurlijk zijn er altijd vragen over naaimachines en onderdelen en onderhoud. Daar help ik graag mee!

Ook Het Singer Winkeltje gaat goed. Er is duidelijk behoefte aan wat spulletjes.

Ik had deze week een aantal producten binnen gekregen die ik zelf graag wilde hebben en waarvan ik dacht dat het ook voor anderen interessant zou zijn.

Zoals de Spool Pin Spring....

En nieuwe viltjes....


Ook heb ik mijn voorraad van Singer Attachments eens bekeken en daar heb ik ook wat dubbel van, zoals de Clamshell Buttonholer, een knoopsgaten apparaat in een mooie plastic doos... 


En een Singer Automatic Zigzagger....

Verder is nu nieuw in voorraad een voetje om Free Motion te kunnen quilten. Ik ben zo tevreden over die van mij, dat ik vermoed dat meer mensen dat eens willen proberen.
Voor meer informatie, de prijzen en de beschikbaarheid kan je kijken in het winkeltje.KLIK