maandag 16 mei 2016

The Great British Sewing Bee 2016.

Zo zaten wij vanavond bij de TV...
De Singer 15k88, mijn echtgenoot, ons hondje, twee katten en ik.
Dit is de jury van dit jaar. Streng, maar rechtvaardig. Zouden als docent op een middelbare school heel veel brieven van boze ouders krijgen! "U zei tegen mijn dochter dat de streepjes niet mooi doorlopen! Dat u teleurgesteld was in het niveau!"

Kortom, het was weer een leuk programma! Met enthousiaste deelnemers, waaronder een aantal jonge mannen.

Er werd genaaid op moderne plastic machines. Dat was een beetje jammer, maar misschien verandert dat nog wel.

Laatste nieuws over de Singer 15k88: de motor doet het! De bedrading heb ik aangesloten, nog niet helemaal zoals ik het wil hebben vanwege de alternatieve manier waarop het ontbreken van de stekker ooit is opgelost. Maar de motor kwam gelijk op gang en met een aangenaam geluid.