maandag 6 juli 2015

Klein op reis.

Even een paar dagen met Dochterlief op stap. Naar Londen!

Om toch iets te doen te hebben wilde ik mijn stitchery mee. Maar niet die grote klos met garen.
Nu heb ik apparaatje om spoelen voor weefgetouwen met garen op te winden. Gekocht via de Facebook-groep. Ik had er net van gehoord van iemand. Een mooi uitgevoerd gebruiksvoorwerp! Nu weef ik niet, maar ik werd hier wel blij van. Dus komt dat windertje goed van pas als je een bijpassend probleem bedenkt.......
De tafel was te dik, maar de rand van de stoel ging goed met een lapje ertussen tegen het beschadigen.
Ook om de punt ging een lapje, zodat een oud houten klosje goed bleef zitten.
Nou, dat scheelt even he! Toch zit er behoorlijk veel garen op dat kleine klosje.
Past zo precies in het etuitje. Met de tandzijde-afsnijder erbij heb ik geen schaartje nodig.
Samen op de foto!

In het vliegtuig een paar steekjes gedaan. De vlucht duurt niet zo lang.
Mooie foto's gemaakt vandaag. Natural History Museum. Ik houd erg van de gebouwen!
Het plafond was ook schitterend!

We vermaken ons uitstekend!
En er was Sale bij Harrods!
Nee, toch maar niets gekocht. Ze hadden mijn maat niet, zal ik maar zeggen...€€€€€€