maandag 20 juli 2020

Een certificaat voor bij je Featherweight en veilige workshops.

Ik post wel regelmatig iets op de pagina van Het Singer Winkeltje op Facebook, maar kom er niet altijd aan toe om het ook hier te vermelden... Ik ga proberen daar attenter in te zijn!

Er was een tijd dat je bij Singer een certificaat kon downloaden met je naam erop, het serienummer van je Singer naaimachine en de productiedatum. Maar helaas werkt dat nu niet meer.

Mijn tweede zoon, Dexter Döpping, is programmeur en heeft op mijn verzoek voor de Singer Featherweight een nieuwe mogelijkheid gemaakt om een certificaat te maken. Je vult je naam in en het serienummer van je Singertje en dan komt er een pdf voor je dat je kunt printen. De productiedatum vult het programma voor je in.

Het ziet er dan zo uit:



Ik ben erg trots op mijn zoon en ik hoop dat jullie het leuk vinden om het certificaat te maken!

Het serienummer vind je aan de onderkant van de machine, vlakbij de klep.

Vul hier je naam en het serienummer in:






Aanstaande woensdag, 22 juli 2020, geef ik voor het eerst sinds maart weer een workshop. Dat is bij Quiltshop Leur in Etten-Leur. Best wel spannend vanwege de anderhalvemeter-regel. 

Monique Storms van Quiltshop Leur heeft allerlei maatregelen genomen en er is natuurlijk nu veel ruimte tussen de deelnemers. Ik ga ervan uit dat iedereen zijn best doet om het veilig te houden. Veel handen wassen en met een scherm voor mijn gezicht, afstand houden, misschien iets filmen van een afstand in plaats van heel dichtbij te staan. Als we rustig bekijken hoe we het gaan doen en wat improviseren, dan is er heel veel mogelijk!

We doen een korte onderhoudsbeurt en daarna gaan we spelen met de vintage voetjes! 
Zou je daar ook wel een keer bij willen zijn? Op 2 januari 2021 kom ik weer naar Etten-Leur en volgens mij is daar nog wel plaats.