zondag 28 februari 2016

29 februari. Mijn geboortedag!

Het is zover: eindelijk weer echt jarig!
De dertiende keer dat ik 29 februari meemaak. Of eigenlijk dus de veertiende keer, want mijn geboortedag telt ook mee natuurlijk!

We vierden het de 28e, want wij hebben vakantie maar dat heeft niet iedereen van de familie.

Vreselijk verwend ben ik! Eerst al door de quiltvriendinnen en nu door de visite. Even showen.....

Een nieuwe mobiel omdat de oude geen updates meer deed. En ook vol liep met foto's.

Sloffen van het warme merk.

Een zelfgemaakt speldenkussen!

Een pakketje van De Quiltmuis met een toepasselijke tekst.

En een bon om daar zelf nog lapjes uit te zoeken. Helemaal geweldig!

Het patroon van de Switch! Zelf uitgekozen en al uitgeplozen.

Een boekje met patronen. Zit heel veel bij wat mij leuk lijkt om te maken en te dragen.

Een quiltboek met kleine quiltjes. Die wil ik ooit helemaal allemaal gemaakt hebben!

En Saskia heeft weer een muisje gebreid!
Nu de vitrine opgeruimd is heb ik al haar kleine beestjes leuk bij elkaar gezet.
Met het vingerhoedje erbij zie je goed hoe ongelooflijk klein ze zijn. Heel bijzonder hè!

Het bevalt me prima om jarig te zijn. En echt jarig is nog leuker! Weer vier jaar wachten....